mandag 4. mars 2019

Sååå mange interessante bloggar!

Det er verkeleg håp for framtida, folkens! Eg er megaimponert over kor mange fine bloggar som finst der ute, kor medstudentane mine har reflektert rundt literacy og digitale verktøy/sosiale medier. Her er nokre kommentarar eg har kome med på desse. 





Kommentar til Hanne Dypedal om digitale verktøy i blogginnlegget "Først og fremst pedagogikk - så valg av verktøy"
Eventuelt…

Kommentar til Åslaug Klingen om digitale verktøy i blogginnlegget "Digitale verktøy i klasserommet"

Kommentar til Monika Bakken om literacy i blogginnlegget "Er Vygotskij forstatt i klasserommet?"


Biletekjelde: https://www.google.com/search?rlz=1C1GCEU_noNO830NO830&biw=1280&bih=578&tbm=isch&sa=1&ei=pvN8XJG9NuqIrwSG2byYCA&q=comment&oq=comment&gs_l=img.3..0l10.11880.11880..12087...0.0..0.73.73.1......1....1..gws-wiz-img.yRSX21TiEFI#imgrc=TghVqbMGnxA2tM:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sååå mange interessante bloggar!

Det er verkeleg håp for framtida, folkens! Eg er megaimponert over kor mange fine bloggar som finst der ute, kor medstudentane mine har refl...