mandag 21. januar 2019

Å blogge - bloggar - blogga - har blogga



Hei, og velkommen til bloggen min! Dette har eg aldri gjort før, så det klarer eg heilt sikkert… Å skrive blogginnlegg er først og fremt eit arbeidskrav i studiet eg er i gang med å ta ved NTNU; NORD6110 Norsk 2.0. Her skal eg gjennom fleire innlegg reflektere rundt eigen praksis og faglege problemstillingar. Og kven veit? Kanskje blogging faktisk kan være morosamt? J

Først litt om meg sjølv. Eg heiter Trude Motrøen Øhlén, kjem opphaveleg frå Verdal, men har no budd i Selbu sidan 2004. Eg er gift med ein høg, mørk mann frå nord, og saman har vi tre flotte ungar på 10, 13 og 16 år. På fritida driv eg med Taekwon-do, verdas artigaste sport, samt at eg har fullstendig strikkedilla. Vi har ei hytte i nabokommunen, og ho besøker vi så ofte som vi kan. I desse dagar har det lagt seg eit tjukt teppe med puddersnø i dalføret og fjella rundt, og da kriblar det i topptur-muskelen.

Eg arbeider som lærar på ungdomsskulen i bygda, og trivst særs godt med det. Dei siste åra har eg hovudsakleg undervist i to fag, norsk og spansk, men eg har òg undervist i musikk i ein del år. Eg har spansk på alle trinna på skulen, og norsk på åttande trinn. I tillegg er eg bibliotekar på skulebiblioteket og MOT-coach. Ein allsidig kvardag, med andre ord.

For nokre år tilbake hadde eg ein kollega som alltid snakka så varmt om da ho studerte Nordisk i Trondheim. Eg tenkte at når anledninga baud seg, skulle eg gripe sjansen og hive meg på studiet. Som ei gåvepakke kom kravet om at alle som underviser i norsk på ungdomstrinnet må ha minst 60 studiepoeng i faget. Med mine skarve 30stp frå Nesna, såg eg no mitt snitt til å slenge inn ein søknad. No har eg gjort unna dei første 15stp, og ventar i spaning på resultatet frå eksamen før jul. Eg gler meg veldig til å komme i gang med denne modulen, Norsk 2.0. Ut frå studieoversikten og semesterplanen ser det veldig interessant ut, og eg trur dette vil bli eit særs relevant studie med tanke på min eigen praksis. Eg forventar at dette studiet vil gjere meg betre rusta til å drive målretta planlegging og vurdering i faget, og at eg skal bli fortruleg med forskingsarbeid. Her kjenner eg at eg er på veg ut på tynn is... Eg ser på meg sjølv som ein lærar som ligg relativt langt framme når det kjem til det å bruke digitale verktøy i undervisninga, men eg ser fram til å lære enda meir om dette.

2 kommentarer:

  1. Vi er no heldige som har lærere som allerede bruker det digitale aktivt i undervisningen. Jeg ser fram til å lese hvilke erfaringer du har gjort deg med hvilke verktøy i klassene dine. Fremmedspråklæring kan jo virkelig gjøres på en helt annen måte i dag enn da jeg gikk på skolen og hadde fransk i flere år uten å kunne føre en enkel samtale da jeg kom til Frankrike for første gang.

    SvarSlett
  2. Fint at du allerede har tenkt på dette med forskningsarbeidet, siden FoU-oppgaven er en så sentral del av dette emnet. Det er jo spennende å kunne finne et område en er spesielt interessert i å utforske mer, også. Jeg håper at pensum og oppgavene fremover kan gi deg noen tanker om hva du vil utforske nærmere i norskfaget.

    SvarSlett

Sååå mange interessante bloggar!

Det er verkeleg håp for framtida, folkens! Eg er megaimponert over kor mange fine bloggar som finst der ute, kor medstudentane mine har refl...